מטריצת השינוי המחשבתי-רגשי-התנהגותי: כלי לתחילת תהליך תכנון מסרים

הרצון ‘לשינוי’ עומד במרכזו של כל מסר שאנחנו מעבירים אונליין או אופליין. ייתכן ואנחנו רוצים להשיג שינוי מחשבתי, שינוי רגשי או שינוי התנהגותי בקרב קהל היעד שלנו (או את כולם ביחד במצב אידאלי),  העניין הוא שאנחנו לרוב לא טורחים לפענח ולהגדיר את השינויים הספציפיים שאנחנו מנסים להשיג, מה שהרבה פעמים מוביל אותנו ליצירת מסרים לא מדויקים ולא אפקטיביים.

בהמשך לנאמר מעל, יש צורך מרכזי להתחיל תהליך של בנייה ופיתוח מסר מהגדרת השינויים שאנחנו רוצים לייצר בקרב קהל היעד. העיקר כאן הוא להיות מאוד ספציפיים לגבי השינויים שהמסר אמור לייצר, עלינו לנסות ולהבין מהם דפוסי החשיבה, התחושות וההתנהגויות הקיימות וכיצד הן אמורות להשתנות לאחר החשיפה למסר שלנו.

דוגמה למצב קיים ולשינוי אופציונאלי:

השתמשו במטריצה הבאה כדי לעשות סדר לפני שאתם מתחילים לפתח את המסר שלכם (מצורף גם קובץ להורדה):

×

עגלת קניות

דברים טובים

מגיעים למי שנרשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן