פרזנטציה ו-Storytelling

Visual Storytelling & Data Visualization

קטגוריה: סטוריטלינג

המטרה: להעצים ולייעל את תהליך העברת המסרים באמצעות הפיכתם לוויזואליים

טווח הקשב של בני אדם הולך ומצטמצם בכל שנה וזאת עקב השינויים הטכנולוגיים המהירים והעלייה בכמות המידע הזמין והמוצג לנו בכול רגע נתון. בכדי להתמודד עם תופעת הקשב ההולכת ופוחתת יש צורך ללמוד לתרגם מסרים טקסטואליים לוויזואליים. *הסדנה תתבסס על שימוש ב- PowerPoint ככלי מרכזי וכלים עיצוביים נוספים.

מה נלמד?

  • פרקטיקות לתרגום מסרים טקסטואליים לויזואליים
  • עבודה עם מטאפורות ויזואליות
  • עבודה עם תמונות ואמצעים גרפיים להעצמת מסרים
  • עקרונות לפיתוח אינפוגרפיקה
  • שימוש ב- powerpoint לעיצוב מסרים

מה מרוויחים משתתפי הסדנה?

  • יכולת לזהות תוכן ויזואלי איכותי ומה הוא מאפשר להשיג
  • יכולת לחשוב כמעצב כשניגשים למידע ולמצגות
  • יכולת לעבוד עם אלמנטים של עיצוב - טקסט , תמונות, הנפשות וצבע.
  • יכולת להעביר מסרים באופן אופטימלי יותר בישיבות, פגישות, מכרזים, הדרכות ואונליין.

StoryBranding

קטגוריה: סטוריטלינג

המטרה: ליצור בידול אפקטיבי לעסק באמצעות טכניקות של מיתוג וסטוריטלינג

היכולת של עסק להתבלט היא מאוד מוגבלת וזאת עקב התחרותיות הרבה המאפיינת את רוב השווקים. כדי להתמודד עם הסוגיה עסק צריך למתג את עצמו ביעילות באמצעות סיפורים כובשים ומלהיבים.

מה נלמד?

  • לחדד מסרים ולהעלים בלבול
  • לפענח את המניעים והחזון שמובילים את העסק והדרך לתקשר אותם החוצה
  • עקרונות ליצירת הצעה מבדלת איכותית (USP)
  • לזהות את ערכי ואישיות המותג (ארכטיפ)
  • מודלים לכתיבת סיפור אפקטיבי לעסק

מה מרוויחים משתתפי הסדנה?

  • יכולת להבין את העסק שלכם טוב יותר
  • יכולת לחדד ולתקשר את המסרים שלכם באופן אפקטיבי
  • יכולת ליצור בידול שימשוך לעסק לקוחות חדשים
  • יכולת לספר את הסיפור של העסק

Presentation Crafting

קטגוריה: פרזנטציה וסטוריטלינג

המטרה: ליצור פרזנטציה שמעבירה את המסר באופן המעניין והאפקטיבי ביותר

היכולת להעביר פרזנטציה בכל סיטואציה ובמיוחד במקום עבודה זוהי מיומנות מרכזית שכל אדם או עובד בארגון חייב, שלא לדבר על אנשים שמבססים את העיסוק שלהם והיכולת לגייס לקוחות, על הרצאות והעברת תכנים באופן פרונטאלי או ברשת. בנייה נכונה של הפרזנטציה יכולה להוות את ההבדל בין מסר שעבר למסר שכשל, בין אדם משוכנע לכזה שלא ובוודאי לאדם שנקט בפעולה כתוצאה ממה שהוצג לו לעומת אחד שלא.

מה נלמד?

  • להגדיר מטרה באופן נכון
  • לנתח ולאפיין קהלי יעד ולהתאים את המסרים אליהם
  • לתכנן את המסר המרכזי ולשזור אותו לתוך התוכן
  • מבנה של פרזנטציה אפקטיבית הכולל הצגה עצמית, פתיח, גוף וסגירה
  • מודלים שונים לכתיבת סיפור אפקטיבי
  • מודלים לארגון תוכן

מה מרוויחים משתתפי הסדנה?

  • יכולת לנתח את קהל היעד ולהבהיר את המטרה שלך
  • יכולת לפתח מסר ברור
  • יכולת לתכנן פרזנטציות לכל סוג של סיטואציה
  • יכולת ליצור עניין בקרב קהל היעד

PowerPoint Master

קטגוריה: פרזנטציה וסטוריטלינג

המטרה: לייעל תהליכי בניית מצגות ולשפר את הכישורים העיצוביים

PowerPoint הינו אחד מהכלים המרכזיים שעליו אנשים בונים מצגות בעידן המודרני כאשר מדובר באחד הכלים בעלי הכי הרבה פיצ'רים ואפשרויות בשוק הרבה מעבר למה שרוב האנשים אפילו מכירים.

מה נלמד?

  • לנווט במערכת ולייעל את השימוש באמצעות קיצורים
  • לעצב תבניות מאסטר שיחסכו שעות של עבודה
  • להשתמש בכוחם של ההנפשות בכדי לספר סיפור, להמחיש ולהראות תהליך
  • למקם ביעילות אובייקטים על השקופית

מה מרוויחים משתתפי הסדנה?

  • יכולת לעצב מצגות ברמה גבוהה
  • יכולת לחשוב כמעצב כשניגשים למידע
  • יכולת לעבוד נכון עם אלמנטים של עיצוב - טקסט , תמונות, הנפשות וצבע

Unleashed Presentation

קטגוריה: פרזנטציה וסטוריטלינג

המטרה: לספק את ארגז הכלים המלא הנדרש כדי לתקשר באופן יעיל יותר בכל סיטואציה

כישורי תקשורת ופרזנטציה ברמה נמוכה מובילים לחוסר יכולת של מנהלים להניע ולעורר השראה בעובדים, חוסר יכולת למכור את מוצרי החברה, למשוך משקיעים, לפתח קריירה ודוגמאות רבות נוספות. זה מחיר כבד לשלם בשביל משהו שניתן לשפר בקלות באמצעות הכשרה מתאימה.

מה נלמד?

  • Presentation Crafting - כיצד להגדיר מטרה באופן נכון, לנתח את קהל היעד, לתכנן את המסר המרכזי ולשזור אותו לתוך הסיפור והתוכן.
  • Visual Storytelling - להפוך מסרים טקסטואליים לוויזואליים תוך שימוש במגוון כלים הנמצאים היום בשוק.
  • PowerPoint Master - כלים מתקדמים לבניית מצגת מדהימה
  • Power Delivery - מרכיבי המסר הבלתי מילולי, כוחה של הרטוריקה ושפת הגוף ככלי שכנוע

מה מרוויחים משתתפי הסדנה?

  • יכולת לנתח את קהל היעד ולהבהיר את המטרה שלך
  • יכולת לפתח מסר ברור
  • יכולת לתכנן פרזנטציות לכל סוג של סיטואציה
  • יכולת ליצור עניין בקרב קהל היעד
  • יכולת לזהות תוכן ויזואלי איכותי ומה הוא מאפשר להשיג
  • יכולת לחשוב כמעצב כשניגשים למידע ולמצגות
  • יכולת לעבוד עם אלמנטים של עיצוב - טקסט , תמונות, הנפשות וצבע.
  • יכולת להעביר מסרים באופן אופטימלי יותר בישיבות, פגישות, מכרזים, הדרכות ואונליין

צרו קשר

סגירת תפריט

דברים טובים

מגיעים למי שנרשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן