הימנעות מקלישאות ויזואליות בבחירת תמונות
מכירים את זה שסמנכ”ל הכספים שלכם מודיע לכולם בישיבת צוות שהחברה “עומדת ביעדים”? איזה ויז’ואל מופיע לרוב על המסך… ברור שתמונה של ‘מטרה’. חשוב להבין שאין דבר יותר גרוע, מקלישאה ויזואלית וזה לא משנה היכן
מכירים את זה שסמנכ”ל הכספים שלכם מודיע לכולם בישיבת צוות שהחברה “עומדת ביעדים”? איזה ויז’ואל מופיע לרוב על המסך… ברור שתמונה של ‘מטרה’. חשוב להבין שאין דבר יותר גרוע, מקלישאה ויזואלית וזה לא משנה היכן
במצגות, אנחנו נוטים לעשות שימוש רב בתמונות ככל ובתמונות של אנשים בפרט. לצערי הרבה מאוד פעמים אנחנו עושים טעויות בסיסיות בדרך שבה אנחנו בוחרים למקם את התמונה על השקופית. במדריך קצר זה תראו כיצד נכון
מנהיגים טובים שואלים “איך אני מספר סיפורים טובים יותר?” מנהיגים גדולים שואלים “אילו סיפורים אני צריך לספר?” האם תוכלו להיות מנהיגים טובים יותר אם הסיפורים שלכם יהיו מתוכננים יותר ומועברים בצורה טובה יותר? כמובן!. אבל
בסרטון זה נכיר כיצד ניתן לדגום צבעים ישירות מאתרי אינטרנט ותמונות מבלי לייבא אותם לתוך המצגת. מדובר בטריק מתקדם לעבודה עם צבעים במצגת.
איך יוצרים פורטפוליו תלת ממדי באמצעות פאוורפוינט שירשים וישדרג כל מצגת / הצגת פרויקט / מצגת תמונות. במדריך זה נעשה שימוש גם במצגת וגם בתוכנת תלת ממד בשם paint 3d שמגיעה עם ווינדוס משנת 2016
הרצון ‘לשינוי’ עומד במרכזו של כל מסר שאנחנו מעבירים אונליין או אופליין. ייתכן ואנחנו רוצים להשיג שינוי מחשבתי, שינוי רגשי או שינוי התנהגותי בקרב קהל היעד שלנו (או את כולם ביחד במצב אידאלי), העניין הוא