ממורכב לפשוט, בלוג על הפצת מסרים

הירשמו לניוזלטר לעדכונים, חדשות וחיות אחרות

Five W’s (Who, What, Where, When, and Why) הנוסחה הפשוטה לפיתוח מצגת או סיפור אפקטיביים

זה לא דבר חדש שמצגות וסיפורים במסגרות ארגוניות ועסקיות לרוב משאירים אותנו מבולבלים או חסרי עניין. אבל, מה אם הייתי אומר לכם שיש נוסחה פשוטה שיכולה להפוך את המצגות והסיפורים למרתקים באמת? אם לדבר מניסיון

קרא עוד »

הגיבור, הנבל והמנטור: שלושת הארכיטיפים החיוניים בסיפור העסקי שלכם

כשזה מגיע לסיפורים כלל וסיפורים עסקיים בפרט, מעט דברים הם חיוניים כמו הדמויות / ארכטיפים להפיכת הסיפור למדוייק, מעניין ואפקטיבי. במיוחד, הארכיטיפים של הגיבור, הנבל והמנטור הם חלק מהכלים היעילים ביותר בארסנל של מספר הסיפורים

קרא עוד »
×

עגלת קניות

דברים טובים

מגיעים למי שנרשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן