ממורכב לפשוט, בלוג על הפצת מסרים

הירשמו לניוזלטר לעדכונים, חדשות וחיות אחרות

שקופית עמוסה? המסר לא עובר? 2 טכניקות להצגת מידע באופן אופטימלי במצגת

כמה פעמים ראינו או הצגנו מול קהל שקופיות מפוצצות בנתונים וטקסטים? וכמה פעמים המסר באמת עבר ביעילות? אני חושב שהתשובה לכך ברורה למדי. מחקרים רבים הראו מגבלה משמעותית בהקשר לכמות המידע שאנחנו יכולים לעבד בכל

קרא עוד »

לספר את האמת או שאולי בעצם לא!

אחד הדברים הכי קשים בכתיבת סיפור למותג, הוא להבין מאיפה בכלל להתחיל. ובמפתיע התשובה לשאלה הזאת היא תתחיל מלספר את 'האמת', אבל לא כפי שאתם אולי חושבים עליה. מכירים את אחד המשפטים הכי פופולריים בסדרות

קרא עוד »
סגירת תפריט
דילוג לתוכן