זהירות! טעויות סטוריטלינג שמומלץ להימנע מהם בפרזנטציה
אז סוף סוף הבנת, שסיפורים הם דרך נהדרת להגדיל את המעורבות של קהל היעד בפרזנטציה, הן באופן רגשי והן פיזי. יחד אם זאת, יש לציין שפרזנטציות מהוות מדיום מורכב עבור סיפור וזה בגלל שלא ניתן
אז סוף סוף הבנת, שסיפורים הם דרך נהדרת להגדיל את המעורבות של קהל היעד בפרזנטציה, הן באופן רגשי והן פיזי. יחד אם זאת, יש לציין שפרזנטציות מהוות מדיום מורכב עבור סיפור וזה בגלל שלא ניתן
בסרטון זה נלמד כיצד לחסוך אינספור שעות עבודה ולהפוך את שקופיות המצגת ליותר יפות על ידי תרגום של שקפים מלאים בטקסט וכתובים בנקודות לכדי תרשימים מסוגים שונים בלחיצת כפתור!
אנחנו נמצאים באופן כמעט קבוע במצב TMI – Too Much Information והמוח שלנו פשוט איננו מסוגל להתמודד עם רובו. המצב הזה הביא לצמיחתם של מושגים נוספים כמו TL;DR- Too Long Didn’t Read שהיום מהווה מושג
אחד הקשיים הכי גדולים הן בעולם ההדרכה והן בעולם השיווק, הוא להניע אנשים לפעולה ולא רק לצרוך מידע באופן פסיבי, להניד את הראש ואחרי עשר דקות לשכוח את הנושא שעליו דובר. כדי להתמודד אם הקושי
וידאו הוא אחד הכלים המרכזיים בכל הקשור בהעברת מסרים בצורה יעילה, מעניינת וכזאת שמפעילה יותר מחוש אחד (מה שהופך את המסר לזכיר יותר). יתר על כן לפי מחקרים מעל 81% מהאנשים שוכנעו לקנות מוצר או
בעבר כבר דנו בבלוג על חשיבותה של שקופית שער עוצמתית ומה יכל להיות יותר עוצמתי מוידאו? במדריך הקצר הבא אציג לכם דרך ליצור שקופית פתיחה מעניינת באמצעות שימוש בוידאו כך שהדבר יעזור לכם לתפוס צומת