מדריך וידאו: בידוד יצירתי של אובייקטים ותמונות במצגת
בסרטון זה נלמד כיצד ניתן לבודד חלקים בתמונות באופן יצירתי ולשים זרקור על החלק המרכזי וזאת באמצעות אפקט מאוד פשוט. שימוש בשיטה יהפוך שקפים במצגת ליפים וממוקדים יותר.
בסרטון זה נלמד כיצד ניתן לבודד חלקים בתמונות באופן יצירתי ולשים זרקור על החלק המרכזי וזאת באמצעות אפקט מאוד פשוט. שימוש בשיטה יהפוך שקפים במצגת ליפים וממוקדים יותר.
כולנו מכירים ישיבות צוות משעממות בעבודה שבהם רק מציגים לנו או אנחנו מציגים לאחרים נתונים, עובדות ואף משימות. אז אומנם לישיבות האלה יש פונקציה אבל מדובר בהזדמנות מפוספסת ליצור גיבוש, לחזק את ההיכרות בין המשתתפים
מהם הנושאים החמים והמבוקשים ביותר בעולם ההרצאות הארגוניות? כמו כל דבר בחיים גם עולם ההרצאות הארגוניות משתנה ויש בו טרנדים. בשנים האחרונות שלטו בשוק הרצאות על מכירות, פיתוח עסקי, פרזנטציה ובאופן כללי סדנאות העשרה כלליות.
היכולת להקשיב באמת ולשים לב לפרטים הינן יכולות שהרבה פעמים קשורות אחת בשנייה. ישנם לא מעט דברים שמשפיעים על היכולות הללו בכל רגע נתון. במאמר זה אציג לכם קווים מנחים לדרך שבה המוח שלנו עובד
חלל לבן, זהו מונח עיצובי המתייחס לחלל שאינו תפוס על ידי טקסט (לא חייב להיות לבן בפועל), תמונות או כל רכיב דף אחר הנראה לעין. מדובר בטכניקת עיצוב מרכזית שבעזרתה אנחנו אומרים למוח אילו אלמנטים
אז אתם מתכננים מצגת או פרויקט המכיל תוכן רב וכמו רבים אחרים אתם מרגישים שהתפזרתם. חלק מהדברים רשמתם במחשב, חלק על פתקים וחלק אולי אפילו הקלטתם בטלפון (למתקדמים שבינינו). ואתם עסוקים מידי, ואין לכם את