ממורכב לפשוט, בלוג על הפצת מסרים

הירשמו לניוזלטר לעדכונים, חדשות וחיות אחרות

איך כותבים סיפור מותג? משתמשים ב- Story Spine!

אנשים יקנו ממותגים שסיפוריהם מתיישרים עם הערכים שלהם, זאת הסיבה שבגללה המותגים המצליחים ביותר משקיעים רבות בלפתח סיפורים. הטובים והחכמים שבמותגים רצים עם אותו סיפור לתקופות ארוכות מאוד, קחו כדוגמא הקמפיין האלמותי של נייקי עם

קרא עוד »

קונפליקט – בלעדיו שום סיפור לא שווה כלום

'קונפליקט' – קרב בין ישויות ותפיסות עולם עליו מבוסס כל סיפור טוב. קונפליקט בהקשר של סיפור נוצר כאשר הדמות הראשית שבשיווק לרוב מדובר בלקוח הפוטנציאלי, שרוצה משהו ודבר כלשהו עומד בדרכו. כל הסיפורים מכילים קונפליקט

קרא עוד »

אתגר החיקוי 1 – עיצוב שקופית פורטפוליו

ברוכים הבאים לאתגר החיקוי – מדובר בסדרת סרטונים בהם נלמד כיצד לשחזר את השקופיות מהתבניות הכי יפות ברשת תוך כדי למידה של שיטות עבודה מתקדמות בפאוורפוינט. הפעם בחרתי לשחזר שקופית פורטפוליו קלאסית מאחת מתבניות ה-

קרא עוד »
סגירת תפריט
דילוג לתוכן